3 tips til at undgå stress på arbejdspladsen

 Undgå stress – Skab overblik over dine arbejdsopgaver 1 gang om dagen.

Du kan vælge at bruge de sidste 10 minutter om eftermiddagen eller de første 10 minutter om morgenen til at skabe et overblik over de arbejdsopgaver der venter. Prioriter hvilke opgaver der er vigtigst og få dem lavet først. Husk også at sætte tid af til uforudsete ting.

Få hjælp til at prioritere dine arbejdsopgaver.

Hvis du har langt flere opgaver en du kan nå, så bed din chef om hjælp til at prioritere hvilke opgaver der haster mest, istedet for at få det dårligt over, at du ikke kan nå det hele.

Sig fra når du oplever, at du ikke kan nå det hele. Hvis du hele tiden er bagefter og ikke kan nå tingene, så sig fra, og bed om at komme af med nogle opgaver. Hvis du ikke fortæller du har for meget, tror din chef at det går helt fint.

 

 

 

 

 

Ønsker I større trivsel på jeres arbejdsplads, så ring og bestil foredraget, fra stress til overskud og glæde. læs mere her. på tlf. 40 15 45 25.

Føler du dig stresset, og vil gerne have nogle redskaber til at finde overskuddet og glæden igen, så ring idag og bestil en tid på tlf. 40 15 45 25. Læs mere her.

P.S. Kender du nogen der kan have gavn af e-bogen fra stress til overskud og glæde er du velkommen til at give dem linket her.